Stiri

 Stiri

 

 

 

  •   Madrid conference on value addition will open with session on innovation Adding value to a product is a way, among others, of expanding the market, distinguishing the product from its competitors, and charging a higher price. Adding value can, for example, transform a block of frozen fish into a refined product with a unit price for higher (...)

  • The 4th International Carp Conference, Zagreb, 2017 in the press: Eurofish International Organisation

  • Zagreb 4th ICC 2017

    Cea de-a IV-a Conferinţă Internaţională a Crescătorilor de Crap continua tradiţia începută în 2011, Polonia, la Kaziemierz Dolny, când Asociaţiile Femierilor Piscicoli din Polonia, Cehia, Germania, Ungaria, România şi Croaţia au stabilit necesitatea organizării, o dată la doi ani, a unei întâlniri la nivel (...)

  •  The aim of this study was to investigate the economic performance of organic aquaculture, focusing on price premiums and differences in production costs deriving from organic certification and identifying the beneficiaries of added value in the supply chain. As agreed with DG MARE, the information has been collected in two phases: • Literature (...)

  • Etichetarea produselor din pescuit si acvacultura

      Etichetarea produselor din pescuit si acvacultura (aici)

  • Workshop organizat de WWF si Modern Buyer

      SUSTENABILITATE ȘI PROFIT. CONFLICT SAU OPORTUNITATE?   Companiile sunt din ce în ce mai interesate de sustenabilitate și aleg să își arate grija față de mediu prin îmbunătățirea sistemelor de achiziții. Pentru anumite game de produse, cum ar fi cele din pește și fructe de mare, informațiile disponibile (...)

  • Raport de activitate ROMFISH 2016 data/_editor/Raport 2016 site.pdf 

  • Ghid de acvacultură recirculantă, ed. a 2a   A apărut traducerea în limba română a ediţiei a II-a a lucrării Ghid de acvacultură recirculantă de Jacob Bregnballe,  publicată de către Organizaţia Naţiunilor Unite pentru Alimentaţie şi Agricultură şi EUROFISH International Organisation. Această ediţie constituie (...)

  •   De ce consumăm peşte?   Majoritatea cetăţenilor europeni declară că obişnuiesc să consume peşte deoarece este sănătos. Consumul de peşte  este în continuă creştere, 42% dintre cetăţenii UE consumând, acasă, peşte din pescuit/acvacultură cel puţin săptămânal. Acest fapt evidenţiază nevoia (...)

  • 1 la 10 din 41
    Prima pagina<12345>Ultima pagina